De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch PST 650 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l******@y******** 15-08-2022

Bosch PST650 probleemkind

Geschreven voor: Bosch PST 650

Bosch levert niet meer de kwaliteit van vroeger. Vanaf het eerste moment (juli 2022) dat ik deze decoupeerzaag de PST650 heb gekocht, ellende met het zaagblad uit de SDS koppeling verwijderen. Dit zit iedere keer na het zagen muurvast. Nu lees ik dat meerdere personen problemen hebben met dit apparaat cq deze SDS koppeling. Het zaagblad van mijn oude Bosch decoupeerzaag kon ik vastzetten middels schroefdraad die loodrecht boven het zaagblad welke in de binnenzijde van het apparaat gemonteerd was. Dit heeft meer dan 25 jaar feilloos gewerkt. Nooit problemen mee gehad. Bosch dupeert met dit waardeloze systeem heel veel klanten. Ik krijg de indruk dat deze SDS vinding is bedacht om dit product zo snel als mogelijk te dumpen bij het milieupark. Mijn grootste probleem is dat ik de aankoopbon ben kwijtgeraakt dan had ik mijn geld kunnen terugvragen. Voor mij nooit meer BOSCH, liever een Parkside van de Lidl.

Minpunten

• SDS koppeling zeer slecht
  • Geen pendel